Напрямки

  • Ось уже 13 років у ДМШ №5 ім. Римського-Корсакова існує художнє відділення. За ці роки учні були представлені на Міжнародних (у Китаї, Швейцарії, Латвії, Великобританії, Польщі, Фінляндії, Білорусі, Росії), Всеукраїнських (у Києві, Полтаві, Дніпрі) та міських виставках і конкурсах, де вони неодноразово відзначалися грамотами, дипломами лауреатів 1, 2 і 3 ступеня і пам’ятними призами. Неодноразово роботи учнів художнього відділення виставлялись у Харківському художньому музеї як у групових, так і в персональних виставках. У 2012 році...

  • Відділ музично-теоретичних дисциплін ДМШ №5 імені Римського-Корсакова працює над тим, щоб діти вивчали музичну грамотність – основу загальної музичної культури виконавця. Для цього на відділі працюють 5 викладачів, що навчають всіх учнів. Очолює відділ Лавриненко Наталія Іванівна. Для кожного учня школи сольфеджіо – основний предмет, обов’язковий до вивчення. На відділі вчать музичну літературу, жанри, історії життєвого шляху відомих композиторів. Педагоги відділу стимулюють учнів слухати класику і сучасну музику, аналізувати її та розуміти. Діти мають змогу...

  • Фортепіано у ДМШ №5 імені Римського-Корсакова вивчається і як базова дисципліна, і як основний предмет до вивчення. У всіх музичних школах на будь-якій спеціальності вивчається фортепіано. Саме цей інструмент дає необхідні навички гри і розширює спектр можливостей виконавця, тому що на ньому можна зіграти твори будь-яких форм і жанрів. Такий широкий діапазон можливостей закладено в історії інструмента. У 1709 р. італійський майстер Б. Кристофорі з Флоренції виготовив такий інструмент, який давав можливість видобувати як тихі...

  • Народні інструменти століттями надихали українців на вивчення та створення автентичної музики. І нині захоплення народною музичною творчістю розкриває можливості перед юними обдаруваннями – в умінні сприймати прекрасне і рідне, поважати традицію і розвивати таланти. Для цього на базі ДМШ №5 імені Римського-Корсакова діє відділ народних інструментів. Тут відкриті класи з таких інструментів, як домра, бандура, цимбали, баян, акордеон, гітара. На відділі працюють дев’ять викладачів, навчаються 62 дитини. Учні відділу беруть активну участь в районних та...

  • У ДМШ № 5 ім. Римського-Корсакова успішно працює вокальний відділ, який з початку 2017-2018 навчального року очолює педагог Решетнікова Вікторія Павлівна. У відділі працює сім досвідчених викладачів, які знаходять до своїх учнів індивідуальний підхід, що розкриває таланти. У відділі навчаються близько 70-и дітей, вони опановують мистецтво співу, концертних виступів та  артистизму. Серед найкращих результатів за нещодавній період можна назвати такі перемоги: на ХХІІ Відкритому міжнародному фестивалі-конкурсі мистецтв «Співограй»: І місце (Мацегора Анастасія, викладач – Зеленська...

  • Концертмейстерський відділ вирізняється з-поміж відділів ДМШ №5 ім. Римського-Корсакова своєю специфікою: основною діяльністю його є акомпанування для всіх юних виконавців школи. Відділ виконує функцію комунікації, веде співпрацю з керівниками всіх фахових дисциплін, оскільки бере участь у всіх виступах учнів на концертах. Унікальною особливістю відділу є взаємодопомога та взаємозамінюваність концертмейстерів, що створює дружню атмосферу. На відділі вчать чути не лише себе, але й інших – акомпанемент та інших музикантів, що виконує і розвивальну, і виховну функції....

  • Духові музичні інструменти – це такі інструменти, які являють собою різні за розмірами та матеріалом трубки, у яких звук утворюється внаслідок коливання стовпа повітря, що міститься всередині. Якщо звернутися до класифікації, можна виділити дерев’яні, мідні та глиняні інструменти. Історично ця класифікація зумовлена матеріалами, з яких вони виготовлялись, однак у наш час вона відображає спосіб звуковидобування, застосовуваний у них. У наш час духовий відділ зустрічається у музичних школах нечасто, однак на базі ДМШ №5 імені Римського-Корсакова...

  • У ДМШ №5 ім. Римського-Корсакова діє відділ струнно-смичкових інструментів, на якому діти вчаться грати на скрипці та віолончелі. Скрипка – перший сольний інструмент з ХVІІ ст., народний за походженням. Віолончель за будовою подібна до скрипки, однак набагато більша за розміром, відома з першої половини ХVІ ст. Ці витончені інструменти ніби створенні для того, щоб викликати емоції, тож навчання на відділі базується для молодих виконавців і на пізнанні, і на пробудженні власної емоційності. На відділі, очолюваному...