Відділ музично-теоретичних дисциплін

Гончарова Мар’яна Віталіївна

Освіта:

  • У 2021 році закінчила Харківський національний університет мистецтв ім. І. П. Котляревського за спеціальністю «музикознавство».

 

Основні етапи трудової діяльності:

  • Комунальний Початковий Спеціалізований Мистецький Навчальний Заклад ” Харківська Дитяча Хорова Школа” – викладач музично-теоретичних дисциплін.
  • ДМШ №5 ім. Римського-Корсакова, викладач музично-теоретичних дисциплін.

 

Педагогічний стаж – 1,5 року.

 

Особисті творчі досягнення:

  • Конкурс «Арт-журналістика – 2021», ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2 місце у номінації «Проба пера».

 

Основні задачі під час роботи в ДМШ № 5:

  • виховання інтересу до музики серед учнів;
  • надання необхідних знань та взаємне розширення світогляду за допомогою діалогічних взаємовідносин з учнями.

 

Серед улюблених композиторів Мар’яна Віталіївна виділяє: Е. Саті, І. Стравінського, К. Дебюссі, С. Рахманінова та ін. Надає перевагу класичній музиці (музика Ренесансу, бароко, класицизму, романтизму) та творам українських композиторів. Серед захоплень Мар’яни Гончарової почесне місце також займають: книги, театр, кіно та гра на скрипці.

Супрунюк Галина Валеріївна

У 2007 році закінчила Харківський державний університет мистецтв ім.І.П.Котляревського за спеціальністю «Музичне мистецтво», кваліфікація-музикознавець, викладач музично-теоретичних та музично-історичних дисциплін.

Педагогічну діяльність розпочала у навчально-виховному комплексі «Школа вільного розвитку» в 2003 році. З 2004 до 2013 року в Дитячій музичній школі № 11. З 2013 року по теперішній час в Дитячій музичній школі № 5 ім.М.А.Римського-Корсакова. Педагогічний стаж складає 12 років.

Протягом декількох років учні Г.В.Супрунюк брали участь в обласній олімпіаді з сольфеджіо, обласній олімпіаді з музичної літератури. У 2014 році шумовий оркестр отримав диплом дипломанта в Х Відкритому фестивалі світової музики ім. М. Леонтовича.

Працюючі в музичній школі намагається: розкривати більше талантів у кожного учня, тим самим виховуючи різноманітно розвинену особистість; працювати так, щоб учні мали бажання ходити на мої предмети та із зацікавленістю їх вивчати.