Освіта: Харківське музичне училище, закінчила в 1981 р., присвоєна кваліфікація: диригент хору, викладач сольфеджіо в музичній школі, вчитель музики в ЗОШ.
Харківський інститут мистецтв ім. І.П. Котляревського, закінчила в 1986 р., присвоєна кваліфікація: диригент хору, викладач хорових дисциплін.
Основні етапи трудової діяльності:
- ДШМ № 2: диригент старшого та молодшого хору,
- ДШМ № 3: диригент старшого хору та викладач сольного співу,
- ДМШ № 5 ім. М.А. Римського-Корсакова: диригент молодшого хору та хору хлопчиків «Korsakov-band», викладач сольного співу.
Досягнення учнів (найважливіші):
- хоровий колектив старших класів здійснює закордонні поїздки на конкурси та з концертами до Болгарії (Варна, Приморськ, Ясна Поляна); Словаччини (Кошице – сольні концерти в консерваторії та українській спільноті); Сербії (Лайово «Різдвяні зустрічі»), Прибалтики (Таллін); було записано спектакль «Вертеп» на Харківському телебаченні разом зі студентами театрального відділу консерваторії; відбувалися різноманітні концерти в Органному залі («Харківські асамблеї», концерт пам’яті М.В. Кармінського, творча зустріч з Володимиром Птушкіним, звітні хорові концерти);
- учні з предмету «сольний спів» (академічний та естрадний) беруть участь у різноманітних міжнародних, всеукраїнських, відкритих, обласних, міських, шкільних конкурсах та концертах і досягають хороших результатів, наприклад, на телешоу «Голос країни. Діти», Музична олімпіада «Голос країни», «Teen Fest» та «Роза Миру» (Болгарія), «Kharkiv Іnternational Song Forum», «Чорноморські ігри», «Діти України», «Dance Song Fest», «Салют Карпати Букавель», «Діти України», «Южный берег», «Талановита молодь України», одна з учениць має звання академіка Академії популярної музики Ігоря Крутого тощо;
- неодноразово були публікації у газетах: «Время», «Слобідський край», «Время регионов», «Комсомольская правда»; в буклеті «Вами гордится Харьков», у журналі «Лидеры ХХI cтолетия по Октябрьскому району».
Педагогічний стаж: 31 рік.
Працюючи в ДМШ № 5, ставить перед собою задачі:
- виховання чесних, порядних, добрих, чуйних, культурних, високо духовних учнів, що поважають себе та інших,
- створення колективів і навчання співаків, щоб вони своїм виконавським мистецтвом приносили людям радість, ділилися з ними своїми емоціями і переживаннями,
- як найбільшу винагороду сприймає кілька секунд тиші і бурхливі оплески після виконання твору, оскільки це говорить про те, що виконавці достукалися до сердець слухачів.
Мистецькі вподобання: слухає різну музику, що необхідно для роботи, але іноді хочеться побути в повній дзвінкій тиші. Якщо необхідно відпочити, тоді слухає музику релакса (звуки моря, лісу, води, космічну музику для відновлення сил, музику рейкі).
Захоплення: захоплюється езотерикою, любить щось робити своїми руками, іноді вишиває картини хрестиком (коли має час), любить проводити вільний час з онуками.