У ДМШ №5 імені Римського-Корсакова вже третій рік поспіль діє група раннього творчого розвитку «Азбука творчості».

25 Жов

На заняттях малеча знайомиться з азами музичного мистецтва, ритміки, живопису. Підготовка, яку дають ці заняття, розвиває дитину, дає їй навички соціалізації та перший контакт з різними видами мистецтв.

У групі раннього творчого розвитку «Азбука творчості» діють такі напрямки.

Хоровий спів. На заняттях з хорового співу створені всі умови для розвитку музичного слуху, тембру, ритму, голосу, а також формування інтересу до музики та музичної культури в цілому. Необхідність цього напряму визначається тим, що музика завжди була необхідною умовою розвитку дітей, їх творчого та інтелектуального потенціалу. Адже ще від народження дитина отримує ряд вражень, серед яких музичні є основними: це, перш за все, мамина колискова з її лагідними інтонаціями, а також мелодії музичних іграшок. Нам, дорослим, необхідно лиш розвивати дані від природи музичні здібності дитини.

Шумовий оркестр. Це одна з найдоступніших форм заняття музикою. Вправи в шумовому оркестрі дозволяють доволі швидко, без особливої індивідуальної роботи залучити дітей як слухачів та виконавців до яскравої музики. Гра на дитячих шумових інструментах приносить дитині радість музичної творчості, емоційно-естетичне задоволення, розвиває мелодичний, ритмічний та тембровий слух, музичну пам’ять, навички мілкої та крупної моторики, пізнавальну та вольову сфери. Крім того, заняття у групі формує готовність та вміння діяти в колективі, розвиває комунікабельність, наслідувальність, самостійність, дисциплінованість.

Малювання та декоративно-прикладне мистецтво. Мистецька мова символічна, тому справляє незабутній вплив на людину і викликає постійних інтерес. Розвиток мистецтва, виникнення його напрямів і стилів – цікава сфера, з якою учнів знайомлять уроки образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва. Разом з педагогом діти поринають у простір універсальних символів, знайомляться з мовою мистецтва, вивчають її і через неї пізнають світ. Ці знання розширюють світогляд, стимулюють творчі здібності дітей, розвивають моторику, образне мислення, дозволяють їм глибше і яскравіше сприймати світ навколо.

Ритміка. Чим молодша дитина, тим вона, зазвичай, активніша. І ми, дорослі, маємо стимулювати і заохочувати дитину до руху. Заняття ритмікою поєднують і фізичні вправи, і відчуття ритму. Особливим у цих заняттях є те, що не потрібно вивчати танцювальні елементи, адже акцент ставиться саме на сприйняття ритму. Головне завдання уроків з ритміки – навчити дитину правильно і адекватно сприймати музику, реагувати на неї та виражати свої емоції та реакції через різні ритмічні рухи.